101124

Det kan vara svårt att hålla motivationen uppe. När snöblask ligger tungt på gatorna och dina kinder slås hårt av vinden. Vintern har kommit. För vissa ett vinterparadis för andra ett vinterhelvete. personligen kan jag se både det positiva och det negativa, men säkert är att jag ständigt behöver ny inspiration för att hålla mig motiverad. Både i min vardag på jobbet och i träningen. Ett tips är att ständigt omringa sig av positivitet och att alltid hålla en positiv attityd mot allt som händer. Jag har hittat mina guldkorn i vardagen. Vilka är dina?


För dig som vill träna under lunchen glöm inte testa Jennys spinning 45 min pass. Fullt ös från första minuten till sista och Jenny gör ett fenomenalt bra jobb som instruktör och är enligt mig väldigt inspirerande!


Sätt igång med julbakningen, tänd ljus eller ta ett varmt långt bad när du kommer hem från träningen! Det är oftast dom små sakerna i vardagen som gör dig lycklig.


Kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0